יאיר נתניהו ילד / הזוכה בתואר "תמונת השנה": צילום : יאיר נתניהו על סמדר שיר שקוראת לו ילד זין:

יור ישראל ביתנו השתלח בבנו של ראש הממשלה ותקף את התנהלות נתניהו, . תתבייש לך יאיר נתניהו אומנם אני אוהב את אבא שלך אבל אתה ילד מפונק . שמשלם המיסים יבין את מי הוא מממן, ילד שמתקרב לגיל 30 חי בבית שמממון עי משלם המיסים, משלם המיסים גם מממן לו רכב צמוד עם נהג ועם אבטחה, עימם . ילד בן 6 נפל מגג . אביגדור ליברמן על יאיר נתניהו:

יור ישראל ביתנו השתלח בבנו של ראש הממשלה ותקף את התנהלות נתניהו, . Chiconas: ×
Chiconas: ×"ר×' נפתלי מקל×' from lh3.googleusercontent.com
תתבייש לך יאיר נתניהו אומנם אני אוהב את אבא שלך אבל אתה ילד מפונק . בנו של יור האופוזיציה, יאיר נתניהו עקץ את ראש הממשלה, נפתלי בנט בטוויטר. העמוד הארסי והאלים של 61 קפץ לי על המיליון כסף שאתם מקבלים מהנאצים. התמונה הזו של מרב פאקינג מיכאלי מנחמת את בנט אחרי הנאום שלו כאילו היה ילד שלא . שמשלם המיסים יבין את מי הוא מממן, ילד שמתקרב לגיל 30 חי בבית שמממון עי משלם המיסים, משלם המיסים גם מממן לו רכב צמוד עם נהג ועם אבטחה, עימם . יאיר נתניהו וראש הממשלה גינו את הדברים. ילד מגודל, בטלן שלוקה בנפשו. יאיר נתניהו על סמדר שיר שקוראת לו ילד זין:

יור ישראל ביתנו השתלח בבנו של ראש הממשלה ותקף את התנהלות נתניהו, .

דנה ויס כינתה את יאיר נתניהו האפס הזה, ילד קקות והתנצלה. שמשלם המיסים יבין את מי הוא מממן, ילד שמתקרב לגיל 30 חי בבית שמממון עי משלם המיסים, משלם המיסים גם מממן לו רכב צמוד עם נהג ועם אבטחה, עימם . יאיר נתניהו על סמדר שיר שקוראת לו ילד זין: בנו של יור האופוזיציה, יאיר נתניהו עקץ את ראש הממשלה, נפתלי בנט בטוויטר. ילד בן 6 נפל מגג . בהמשך הבהירה ויס כי לא אמרה את המילה אוטיסט . בסרטון שהופץ ברשת נשמעת הפרשנית המדינית של חדשות 12 מכנה את בנו של ראש הממשלה . לאחר שנחתה, הסירה ויס את הסרטון מחשבונה ופרסמה התנצלות. בהמשך התייחס נתניהו לעמוד הפייסבוק ששייך לארגון מולד, ואמר: ילד מגודל, בטלן שלוקה בנפשו. בנו של ראש הממשלה העיד בתביעת הדיבה נגדו של מכון מולד. העמוד הארסי והאלים של 61 קפץ לי על המיליון כסף שאתם מקבלים מהנאצים. התמונה הזו של מרב פאקינג מיכאלי מנחמת את בנט אחרי הנאום שלו כאילו היה ילד שלא .

לאחר שנחתה, הסירה ויס את הסרטון מחשבונה ופרסמה התנצלות. בהמשך הבהירה ויס כי לא אמרה את המילה אוטיסט . אביגדור ליברמן על יאיר נתניהו: יאיר נתניהו וראש הממשלה גינו את הדברים. בהמשך התייחס נתניהו לעמוד הפייסבוק ששייך לארגון מולד, ואמר:

לאחר שנחתה, הסירה ויס את הסרטון מחשבונה ופרסמה התנצלות. יאיר נתני×
יאיר נתני×"ו × ×'×" ×"× ×™ ×"יין: את×" לא from img.ice.co.il
יור ישראל ביתנו השתלח בבנו של ראש הממשלה ותקף את התנהלות נתניהו, . בהמשך הבהירה ויס כי לא אמרה את המילה אוטיסט . התמונה הזו של מרב פאקינג מיכאלי מנחמת את בנט אחרי הנאום שלו כאילו היה ילד שלא . בהמשך התייחס נתניהו לעמוד הפייסבוק ששייך לארגון מולד, ואמר: אביגדור ליברמן על יאיר נתניהו: בנו של יור האופוזיציה, יאיר נתניהו עקץ את ראש הממשלה, נפתלי בנט בטוויטר. בנו של ראש הממשלה העיד בתביעת הדיבה נגדו של מכון מולד. כשהמלים האלה מופיעות בחדשות, תראו כמה כיף אצלנו.

תתבייש לך יאיר נתניהו אומנם אני אוהב את אבא שלך אבל אתה ילד מפונק .

כשהמלים האלה מופיעות בחדשות, תראו כמה כיף אצלנו. זה הרמה של משוררים בשמאל, מרגיש כמו השתלטות של קופים. שמשלם המיסים יבין את מי הוא מממן, ילד שמתקרב לגיל 30 חי בבית שמממון עי משלם המיסים, משלם המיסים גם מממן לו רכב צמוד עם נהג ועם אבטחה, עימם . יאיר נתניהו על סמדר שיר שקוראת לו ילד זין: בנו של יור האופוזיציה, יאיר נתניהו עקץ את ראש הממשלה, נפתלי בנט בטוויטר. זה היה מהלך מספיק מפתיע בפני עצמו, אבל אז הגיעה התגובה של יאיר נתניהו. אביגדור ליברמן על יאיר נתניהו: בהמשך הבהירה ויס כי לא אמרה את המילה אוטיסט . ילד בן 6 נפל מגג . בהמשך התייחס נתניהו לעמוד הפייסבוק ששייך לארגון מולד, ואמר: התמונה הזו של מרב פאקינג מיכאלי מנחמת את בנט אחרי הנאום שלו כאילו היה ילד שלא . בנו של ראש הממשלה העיד בתביעת הדיבה נגדו של מכון מולד. בסרטון שהופץ ברשת נשמעת הפרשנית המדינית של חדשות 12 מכנה את בנו של ראש הממשלה .

זה היה מהלך מספיק מפתיע בפני עצמו, אבל אז הגיעה התגובה של יאיר נתניהו. אביגדור ליברמן על יאיר נתניהו: בהמשך הבהירה ויס כי לא אמרה את המילה אוטיסט . בהמשך התייחס נתניהו לעמוד הפייסבוק ששייך לארגון מולד, ואמר: יור ישראל ביתנו השתלח בבנו של ראש הממשלה ותקף את התנהלות נתניהו, .

בסרטון שהופץ ברשת נשמעת הפרשנית המדינית של חדשות 12 מכנה את בנו של ראש הממשלה . עלייתו של מעמ×
עלייתו של מעמ×" ×"סקנ×"רי: עשרות from newmedia.calcalist.co.il
יאיר נתניהו על סמדר שיר שקוראת לו ילד זין: בהמשך הבהירה ויס כי לא אמרה את המילה אוטיסט . שמשלם המיסים יבין את מי הוא מממן, ילד שמתקרב לגיל 30 חי בבית שמממון עי משלם המיסים, משלם המיסים גם מממן לו רכב צמוד עם נהג ועם אבטחה, עימם . העמוד הארסי והאלים של 61 קפץ לי על המיליון כסף שאתם מקבלים מהנאצים. זה הרמה של משוררים בשמאל, מרגיש כמו השתלטות של קופים. ילד מגודל, בטלן שלוקה בנפשו. יור ישראל ביתנו השתלח בבנו של ראש הממשלה ותקף את התנהלות נתניהו, . ילד בן 6 נפל מגג .

בסרטון שהופץ ברשת נשמעת הפרשנית המדינית של חדשות 12 מכנה את בנו של ראש הממשלה .

תתבייש לך יאיר נתניהו אומנם אני אוהב את אבא שלך אבל אתה ילד מפונק . יאיר נתניהו על סמדר שיר שקוראת לו ילד זין: ילד בן 6 נפל מגג . יאיר נתניהו וראש הממשלה גינו את הדברים. ילד מגודל, בטלן שלוקה בנפשו. בנו של יור האופוזיציה, יאיר נתניהו עקץ את ראש הממשלה, נפתלי בנט בטוויטר. בנו של ראש הממשלה העיד בתביעת הדיבה נגדו של מכון מולד. בהמשך התייחס נתניהו לעמוד הפייסבוק ששייך לארגון מולד, ואמר: יור ישראל ביתנו השתלח בבנו של ראש הממשלה ותקף את התנהלות נתניהו, . אביגדור ליברמן על יאיר נתניהו: העמוד הארסי והאלים של 61 קפץ לי על המיליון כסף שאתם מקבלים מהנאצים. לאחר שנחתה, הסירה ויס את הסרטון מחשבונה ופרסמה התנצלות. כשהמלים האלה מופיעות בחדשות, תראו כמה כיף אצלנו.

יאיר נתניהו ילד / ×"זוכ×" ×'תואר "תמונת ×"שנ×"": צילום : יאיר נתניהו על סמדר שיר שקוראת לו ילד זין:. הוא כינה כמה פעמים את ראש הממשלה לשעבר ברק פדופיל, והדף את הטענות בפרסומים שונים . תתבייש לך יאיר נתניהו אומנם אני אוהב את אבא שלך אבל אתה ילד מפונק . אביגדור ליברמן על יאיר נתניהו: ילד מגודל, בטלן שלוקה בנפשו. בהמשך הבהירה ויס כי לא אמרה את המילה אוטיסט .

בהמשך התייחס נתניהו לעמוד הפייסבוק ששייך לארגון מולד, ואמר: יאיר נתניהו. בנו של ראש הממשלה העיד בתביעת הדיבה נגדו של מכון מולד.